Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ростовцев С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Ростовцев С. С. 
Комунікаційна складова інтернет-маркетингу в бібліотечно-інформаційній сфері [Електронний ресурс] / С. С. Ростовцев // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 45. - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_45_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 89.633 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ростовцев С. С. 
Особливості застосування комплексу інтернет-маркетингу в організації обслуговування користувачів бібліотек [Електронний ресурс] / С. С. Ростовцев // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_30
Запропоновано розширену модель комплексу маркетингу, адаптовану до дистанційного обслуговування користувачів бібліотек України. Розглянуто елементи комплексу маркетингу "7P" та особливості їх застосування в Інтернет-середовищі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.553 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ростовцев С. 
Закордонний досвід інтернет-маркетингової діяльності бібліотек [Електронний ресурс] / С. Ростовцев // Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 7. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2015_7_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 468.513 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ростовцев С. 
Роль маркетингу взаємовідносин в онлайн-діяльності бібліотек [Електронний ресурс] / С. Ростовцев // Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 11. - С. 29-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2015_11_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 405.268 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ростовцев С. 
Формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України [Електронний ресурс] / С. Ростовцев // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 6. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2017_6_4
Досліджено формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України. Визначено рівень теоретичної розробленості питань запровадження інтернет-маркетингу в бібліотеках вітчизняними науковцями. Досліджено стан імплементації інтернет-маркетингового інструментарію в діяльності зарубіжних бібліотек. Запропоновано комплекс інструментів і методик відстеження стану онлайн-діяльності бібліотек. На основі системи показників проаналізовано динаміку розвитку веб-сайтів бібліотек України. За результатами контент-аналізу бібліотечних веб-сайтів визначено ключові проблеми, вирішення яких можливе лише за умов системної реалізації інтернет-маркетингової стратегії. Розроблено концептуальну модель системи інтернет-маркетингу, розкрито її базові складові та взаємозв'язки між ними.
Попередній перегляд:   Завантажити - 556.862 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ростовцев С. С. 
Доповнена реальність як конкурентна перевага у туристичному бізнесі [Електронний ресурс] / С. С. Ростовцев // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 1. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_1_16
Мета роботи - визначення потенціалу технології доповненої реальності як конкурентної переваги у туристичному бізнесі. Здійснено аналіз поточного рівня впровадженості технології на підприємствах туристичного бізнесу. Проаналізовано ключові чинники, що сприяють розвитку AR-технології та визначають її як високоперспективний комунікаційно-маркетинговий інструмент, що ставить нові виклики перед представниками туристичного бізнесу. Розкрито технічні особливості запровадження технології доповненої реальності та її переваги над віртуальною реальністю (VR). На основі проведеного аналізу запропоновано можливі варіанти застосування технології доповненої реальності туристичними підприємствами, що у перспективі надасть змогу одержати конкурентну перевагу на туристичному ринку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.859 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського